Sunday, May 29, 2011

N.A.J.I.B

m.Y L.o.V.
Hai Najib..
mmm… hoooo..
Najib.. mmmmm
Najib.. mmmmm
Pertama kali si aku malu-malu
Saat ku dekat ku ragu-ragu
Mungkinkah dia suka padaku
Na Na Najib..
Ternyata tanpa ku duga-duga
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya
Na Na Najib..
Dialah Idola
Dialah Superstar
Mampu menggetarkan ranah jiwa
Dia yang ku nanti
Selalu terpuji
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..
Najib… Yang selalu dihatiku
Najib.. Luluhkan keangkuhanku
Najib.. Ingin aku cepat-cepat
Bercinta dengan lelaki paling hebat..
Najib.. Peribadinya sederhana
Najib.. Tiada banyak bicara
Najib.. Ku tak mahu lama-lama
Mendekat kepadaku dengan segera..
Na Na Najib..
Na Na Najib..
Na Na Najib..

Ternyata tanpa ku duga-duga
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya
Na Na Najib..
Dialah Idola
Dialah Superstar (Superstar)
Dia yang ku nanti
Selalu terpuji
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..
Najib… Kau selalu dihatiku
Najib.. Luluhkan keangkuhanku
Najib.. Ingin aku cepat-cepat
Bercinta dengan lelaki paling hebat..
Najib.. Peribadinya sederhana
Najib.. Tiada banyak bicara
Najib.. Ku tak mahu lama-lama
Mendekat kepadaku dengan segera..
Najib… Yang selalu dihatiku
Najib.. Luluhkan keangkuhanku
Najib.. Ingin aku cepat-cepat
Bercinta dengan lelaki paling hebat..
Najib.. Peribadinya sederhana
Najib.. Tiada banyak bicara
Najib.. Ku tak mahu lama-lama
Mendekat kepadaku dengan segera..
Na Na Najib..Najib

*punye la xde keje smpai lagu pon aku leh ubah .copycat lagu arrora salwa tajuknye ahmad..ubah sket sbb name boipren ak bkn ahmad...haha!!

3 comments:

  1. erk?tak sangke aku. Ko jiwang gak eh jah? berbakat ko tukar lirik ni..(akhernya terjumpe gak bloog ko..kuikuikui~)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha....mcm mane ko leh jumpe aku ni diya oiiiii....iskh!!!!da ko tau rahsia hatiku d cni...c3ewah....

    ReplyDelete
  3. oh well..aku kan..stalker berjaya..keke

    ReplyDelete