Monday, February 7, 2011

Doa buat prebet sapu

Terime kasih cikgu!!..laungan anak bangsa yang mendambakan ilmu dari seorang pendidik yang mulia tugasnye.Rase bangge dan terharu bile ahli keluarga aku dipandang tinggi kerane darjatnye.Lepas abah,adik aku plak ikot jejak langkah..Terase kelako bile ingat2 first time die masuk maktab dulu..Sepanjang perjalanan sepi diam seribu bahase.Sebab boikot mama suh jadik cikgu!!.hahaha..Bercite-cite nak amek art design kat shah alam,last jadik cikgu seni.Tak pe,aku wakil kan masuk shah alam ni.hehe.Dah 5 taun dok kat maktab,dah dapat geng kamcing jadik susah lak nak balik umah.Adat lah..benda baru..xkenal maka xkan bole bercinte kan?Macam tu la idop..Bukan senang kite nak terime bende yg asing dlm idop.Tapi jgn menyerah slagi belom berperang..Buat "prebet sapu" anda bukan la calang2 orang.Anda adalah insan yg terpilih..Semoga hidop mu terus dirahmati dengan kasih sayang...Kepade tuhan.aku memohon,berikanlah semangat dan kekuatan kepada prebet sapu kebangaan ku ini supaye die terus gagah berjuang di medan nye.amin..

                                                  
bakal cikgu berjaye =p



3 comments:

  1. gambar ko tyme kecik yer???? hahahaha!!! cm laki... :p ke mmg laki?? wakaka

    ReplyDelete
  2. kah kah....tu pic adek kesayangan aku la..mengong!!!!

    ReplyDelete
  3. hahahaha!!!! ne ak taw, lu x ckp awl2.. :p

    ReplyDelete