Thursday, November 25, 2010

Fantastic Four

Kali ni aku nak citer pasal superhero dlm hidop aku.Hahaha!Wujud ker?Ntah...Ade la kot.Kalo tak,takkan la aku cakap ade..Firstly aku nak citer pasal captain team nih..Die xlah ensem mane.Badan pon kudut jer.Xdelah ketol2 cm ahli bina badan tu.Tapi die ade 1 spirit yg aku cukup kagum sesangat la.Kehebatan die dlm team nih sgt la terselah.Seorg yg ckup tenang,tegas kadangkala giler2 gak.Huhu...Tetapi dlm sifat nye tu,aku cukup kagum sbb die mampu memimpin 'team' nye hingga berjaye.Respek la BOSH!..hehehe..Setiap captain mesti ade assistant kn?Haaa...Assistant captain nih garang gileer.Kalah rimau kat zoo la kate kan.Tapi assistant captain ni baik hati.Mempunyai 1 sifat yg mulia.Sgt menjage p hati org len walaupon kdg2 die sendirik disakiti.Wah!!..Tragis btol.Ape org kate tu..'Muke je amuk,tapi dlm nye tomok'...Sesuai la nak gambarkan si assistant ni.Hoho..Bawah assistant ade jeneral.Jeneral ni xleh harap sgt la.Tau mkn gaji bute jer.Ahaks!!..Tp 1 kebaikan jeneral nih die xgarang tau.Xmcm jenaral dlm tentera tu.So ak xtakut sgt la.Hmm..tp org kate kalo org yg xpenah marah ni,kalo marah bole membunuh..Yeker?Selisih malaikat 44.Haaha..Last but not least,prebet sapu.Heheh..Eh!ni bukan sebarangan prebet tau.Prebet nih usler giler.Lagi2 bab art.Erk!Takkan dlm hati die ade taman kot?Maybe la..Die manusia biase jgk.Prebet ni xbyk mulut.Mmg la..Die ade 1 je mulut.Haahaha!..
Maksud aku die ni pendiam sket.Xbyk ckp.Memegang konsep kurang berckp atau die simpan tenaga gamaknye.Yelah nnti nak g bertarung kn.Haa..Tulah serba sedikit psl superhero aku..Xphm ker?Xpe kt bwh ni ade pic superhero pujaan hati aku------>


captain a.k.a abah
assistant captain a.k.a mama




jeneral a.k.a abang
prebet a.k.a ayes
Haaaa...Mereka ni lah superhero Fantastic Four aku!!..Hehehe.Aku bukan seorang yg pndai berkata-kata.Tapi aku sangat bersyukur sebab Tuhan kurnia kan aku diorg nih dlm idop aku.Aku syg kalian sume..Semoga Tuhan merahmati kite sume dgn kasih sayang...

2 comments: